2010-01-22

På högsta poäng i stadstävlingen vinner Martina! Även Sara och p fick högsta poäng med 4 rätt men de svarade senare än Martina so...its not the same :p

Städerna var alltså Berlin, London, New York och Barcelona. Berlin har jag varit i 3 gånger och jag längtar alltid tillbaka dit. London har jag aldrif varit i men jag vill verkligen åka dit, satsar på en weekendresa i höst om jag kan få resesällskap. Barcelona har jag varit i 1 gång, men jag var bara 15, det var i åttan. Så jag skulle vilja åka dit igen. uppleva staden på mina egna villkor lite mer. och New York, what can I say? Har aldrig varit där men det har länge varit mitt drömresemål. Innan jag dör SKA jag besöka New York.

Sitter och ser på MTV World Stage. Tänker på EMAs. Och den kommande turnén. Så mycket spännande och roligt som väntar.

Och just det...om en månad har jag hunnit bli 20. Cant wait.

xoxo
Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0