Fashion

Herre GUD!!!

Bill Kaulitz + DSquared = match made in heaven

Vi har vetat ett tag att DSquared tvillingarna ska göra scenkläderna till Tokio Hotels kommande turné.

Och nu...

Nej jag kan knappt säga det. RYSER!

Bill öppnade DSquared's modevisning i Milano.

Det där var mitt häftigast fangirl moment på länge. Jag ryser fortfarande, tårar i ögonen. Hur perfekt får man bli?

Kolla själva:



HOLY KAULITZ.

Jag säger bara det, om hans scenkläder är så där fantastiska så kommer dubbelt så många fangirls svimma. De vanliga som svimmar av utmattning, syrebrist och vätskebrist så klart. Men så en helt ny grupp som svimmar bara för att de får Bill-hottness-overload.

Nej jag måste hämta mig lite. Är helt....blown away.

xoxo
Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0