2010-03-09

Life goes on.

Har i alla fall inte upplevt någon form av post-konsert depression än. Vilket känns bra. Men jag längtar ändå tillbaka. Till de där dagarna. Hela upplevelsen, alla underbara människor man träffade. Människor som verkligen är några av mina bsta vänner men som jag får chansen att träffa alldeles för sällan. Och så Tokio Hotel så klart. Jag kan se dem framför mig så som jag såg dem där på scenen, och de är verkliga. De är verkligare för mig nu än innan, och det gör dem ännu mer beroendeframkallande.

Har varit på Willys och fyllt på kylen en aning. Passade på att köpa lite onyttigheter också. För första gången i mitt 20 åriga liv köpte jag en B&J! Ni vet den där läskigt dyra glassen. Sitter och äter lite av den nu och vet ni, jag förstår varför den är dyr! Så jäkla god ^^



Pluggar också, läser 3 böcker samtidigt. Ska börja skriva på min seminarieuppgft imorgon. Borde snart gå ut med lite sopor också, och fixa en tvättitd. Senast på söndag vill jag tvätta.

Ha det fint.
Tchüss!!


xoxo
Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0