2010-03-25

Shoppade på Monki idag. Men eftersom jag är trött lägger jag inte upp bilder ikväll, ni får vänta =)

Imorgon är det tenta, en stor anledning till att jag är trött. Känns som att huvudet är överfullt med information. Om det kommer räcka till ett godkänt? Den som lever får se.

Oh and by the way, jag har fått silverfiskar i badrummet. Not nice. Men det är väl sånt som hör till vuxenlivet antar jag. Ohyra och annat allmänt ofräscht.

Imorgon blir det också massa mysigt, födelsedagsfika hos Anna som blir 25, sedan inflyttningsfest/utgång/pre-födelsedagsfirande med Nanthin und Maja. Det borde bli kul!

På lördag är jag fri. Då ska här städas. Och silverfiskar ska utrotas. Och jag ska skriva. Och lägga upp bilder här i min kära lilla blogg.

Ok.
Over and out.

xoxo
Em

Kommentarer
Postat av: Linda

Ha ha ha.

Vilken rolig kommentar: Det är sånt som hör till vuxenlivet "Ohyra och annat allmänt ofräscht". Dagens.

2010-03-25 @ 23:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0