2010-03-29

Ett ord sammanfattar dagens tillstånd: TRÖTT

Antar att det beror på sommartiden. Och det faktum att jag pluggat oerhört mycket de senaste veckorna. Och de följande veckorna kommer bli minst lika tuffa. Ska verkligen passa på att vila upp mig under påsken, det behövs!

Käkade nachotallrik ikväll, ska väl ta itu med disken snart. Men trött betydr också slö, och lat. Så saker och ting får ta sin lilla tid.

Imorgon ska jag se Kent!
Det ska bli kul. Har verkligen inga förväntningar. Men jag gillar deras musik så jag tror det kan bli grymt =)

Hmm...något annat?
Tror inte det.

Tchüss

xoxo
Em

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag använde dubbelhäftande fästkuddar xd inte bra för tapeten, men en fröjd för ögat ;)

2010-03-29 @ 21:56:59
URL: http://zoomintome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0