Tävling

Just det, jag är med i en tävling i Saras (Cupkittys) blogg ( http://weareradiohysteria.blogg.se ) där man kan vinna ett Humanoid halsband.

Hon har frågat varför man börjat läsa hennes blogg och vad man vill att hon ska skriva mer om.

Det är lustigt hur livet är. Jag började läsa hennes blogg för jag var så förbannad på henne, heh. Men det är bara tröttsamt att vara arg, idag anser jag istället att hon är en vän. Som det är okej att vara arg på, som det är okej att inte alls tycka samma sak som hela tiden om allt, men som jag ändå kan prata med och trivs att prata med. Det är som man säger på engelska "we can agree to disagree." Och jag behöver inte alltid hålla med henne om vissa saker hon säger och gör för att kunna respektera och tycka om den hon är.

Nu tror jag inte att jag vinner det där halsbandet.
fast jag nu fjäskat ganska rejält... ^^

Over and out.

xoxo
Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0