Day 4 & 5

Missade ju dag 4 igår så tar dag 4 och 5 idag.

Day 04 - A song that makes you sad

Family Portrait - Pink



Särskilt videon. Men jag postar Live framträdandet eftersom Pink är grym live :D
Tror faktiskt att de flesta skilsmässobarn kan känna igen sig bitvis i låten och blir lite ledsen av den. Så är det i alla fall för mig =)

Day 05 - A song that reminds you of someone

Lifestyles of the rich and the famous - Good Charlotte



Den påminner mig om en vän som jag hade under mellanstadiet men som svek mig när högsatdiet började. Hon hade precis upptäckt Good Charlotte då, och gillade den här låten.


Kommentarer
Postat av: Martina

Jag har en liten udda fråga till dig; hur mkt csn-pengar får du varje månad? :) Svara gärna med en kommentar i min blogg så jag inte missar det :p

2010-05-10 @ 23:51:30
URL: http://zoomintome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0