Gotta find you

Jag har börjat snöa in rejält på Jonas Brothers de senaste dagarna. Varför har jag aldrg tidigare förstått hur bra de faktiskt är? Jag lät mina fördomar ta över. Disneystjärnor, alla har vi väl fördomar om dem?
Men de är BRA. Jag är SÅLD.

Här är ett av mina favoritklipp på youtube EVER, det slår de flesta av mina Tokio Hotel favoriter till och med. Mest för att något sånt här aldrig skulle kunna hända med TH.

Jonas Brothers har alltid så att de soundcheckar inför en liten publik, fans som vunnit via fancluben (tror jag, har inte koll på exakt hur det funka). Och detta var i Birmingham, UK. Fansen får också chans att ställa frågor, och den här tjejen lyckas at sig fram och få ställa en fråga. Man hör verkligen hur rörd hon är, av situationen, att bli tilltalad av Joe Jonas liksom ;) Och så ber han henne komma upp på scenen! De brukar ta upp fans under soundchecket på en låt som heter Gotta find you. Den kommer från första Campr Rock filmen, om nån undrade haha. I alla fall, det är alltså inget märkvärdigt egemtligen.

MEN. Det som gör detta speciellet är att den här tjejen verkligen kan sjunga. Så när Joe erbjuder henne micen tar hon den och bara rockar loss!! Han ser så förvånad ut. Ansiktsuttrycket är priceless. Och man ser hur hon liksom, tar sig samman, samlar sig själv och bara sjunger så BRA. Fast hon egentligen är helt omygodisthishappening och fangirlig haha.

Ni måste se det med egna ögon. Alla som är fans av nån artist eller band över huvudtaget borde kunna relatera till det här, så kolla även om ni avskyr Jonas Brothers!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh jag fick nästan gåshud! Det är lite (eller mycket) ledsamt att något sånt här ALDRIG skulle kunna hända med Tokio Hotel, precis som du säger. Det finns liksom inte. Lite synd att det inte var bättre kvalitet på videon för den berörde verkligen.

2010-10-17 @ 13:17:43
URL: http://hannatselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0