2011-01-17

Hej!
Idag var det fullt upp. Och ser ut att vara så hela veckan. Alltså ingen idé att ens tänka på att börja träna den här veckan, får ta tag i det nästa vecka istället. Zumba!
Vet ni vad....jag åt en bit prinsess-tårta idag. och jag åt marsipanen. För första gången på hur länge som helst...säkert 8 år sen. Minst. Och jag fick ingen kraftig allergisk reaktion, lite retlig i halsen bara. Så jag tror att jag nu kan säga att jag är överkänslig mot mandel, inte allergisk. Riktigt nice!
Har verkligen tröttnat på headern till min blogg. Någon som känner för att göra en ny?
Jag skulle ju ha köpa PS egentligen, då hade jag kunnat göra den själv. Men det var inte läge nu, dyrt och irriterande bara :/
Längtar verkligen till fredag. Ska bli så skönt att komma bort lite och tänka på något helt annat och träffa sköna människor! Och på lördag kommer Martina hit så ska vi ha TH DVD marathon och köpa pizza. Det blir också kul.
xoxo
Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0