2011-01-28

HALLÅ HELA VÄRLDEN!
Det är FREEEEEDAG
Förstå vad skönt det är!
WeLoveTokioHotel är  WorldWide TT på twitter (trending topic) idag. Helt utan särskild anledning. Awesome!
Under veckan har jag fått veta att vi fick VG på kampanjarbetet. Så himla värt! Allt slit, lönade sig faktiskt. Väntar också spänt på besked om praktikplats till slutet av den här terminen, det rör sig om ca 4 veckor i maj. Hoppas på den plats jag sökt, för jag har inga direkt back-up planer i nuläget. Till nästa omgång, alltså om ca 1 år, då det blir praktik en hel termin har jag däremot massor av idéer på platser att söka bland annat den jags ökt nu. Och många fler. Det är enklare att söka när det gäller en längre period, har jag fått för mig. Mycket av det jag vill ha till nästa år, är i Stockholm. Vilket kan ställa till problem, men jag tror att det ska gå att lösa. På något sätt. Tackar inte nej till en grym praktikplats bara pga boendesituationen om man säger så. Det finns alternativ, hotell/vandrarhem t.ex. Dyrt javisst, men i det långa loppet säkert värt det.
Så här ser jag ut idag. Är faktiskt samma outfit som förra veckan på Så Nära premiären. Kavaj från GinaTricot, linne med härliga 70-tals inspirerade mönster från InWear, och som inte syns på bilden kjol från Monki och leggings från WearIt.
Nej nu ska jag snart börja tillaga pizzan. Ska göra i flera omgångar då min ugn är så liten.
Liten lägenhet, litet kök = liten spis och ugn.
xoxo
Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0