2009-08-19

Idag är det 1 vecka kvar till första skoldagen also known as; registreringen. Och 1 vecka + 1 dag tills lönen kommer! Och TH spelar akustisk Nokia konsert i Köln. Mycket på gång nu ^^

Har varit på stan idag, tog buss nr 12 ner till Järntorget. Strosade runt mellan Järntorget, Stortorget och Våghustorget. Det enda tog jag inte riktigt hittade till var Olof Palmes. Hade också gärna hittat till Stadsparken...men en annan dag. Vill också besöka Wadköping, typ Örebros gamla stan. Men det får också bli en annan dag.

Har tyvärr inga foton att bjuda på eftersom batteriet var dött i morse. Och jag trodde att jag tapat bort alla batterier som jag haft med mig hit. Men alldeles nyss så hittade jag på dem till min stora lättnad. Så det blir lite foton imotgon istället! Sak träffa en tjej som heter Sara (www.livsoffer.blogg.se) imorgon, har aldrig träffat henne förut men hon verkar vara en trevlig tjej. Så det ser jag framemot!

Handlade på Willys idag. min buss stannade så lämpligt alldeles vid Willys, så från och med nu ska jag göra alla storka inköp där. Idag blev det bara mjölk, fil, läsk, godis och Hänt Ecxtra :p Fick post för första gången idag också. Som sagt mycket på gång nu!

xoxo
Em

Kommentarer
Postat av: Sofia

awh <=) Hej EMMLA =D mkt trevligt att stöta på dig såhär^^ (du tror säkert att jag är värsta pedofilen nu- men det är bara bubbelkind på THF, så jag är snäll.)



Kul att ha ett ställe med TH-bilder skapligt samlade ;)

2009-08-19 @ 19:41:46
URL: http://xxprinsesskronaaxx.blogg.se/
Postat av: Emmla

Hej!

Haha nejdå. Men bra att du är snäll :p

Ja, jag brukar lägga upp lite bilder när jag får ett äkta fangirl moment ^^

2009-08-20 @ 09:20:31
URL: http://emmlansemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0