2009-10-26

Nu var det längesedan jag bloggade. I apologize, har bara haft mycket för mig.

Fick VG på första tentan, ett poäng från full pott och det var så så så mycket bättre än jag räknat med!
Sen sov jag hos Sara i fredags vi flummade runt och hade så jäkla kul. Bland annat döpte vi pizzorna till Tom coh Bill. Tom var brunare än Bill för han hade varit inne i ugnen lute för länge xD

Lördagen och söndagen var helt händelselösa, vilket också är skönt ibland ^^

Idag köpte vi biljetter till TH konserterna. Mirjam fixade gbg biljetter åt 8 pers och Sara fixade 4 sthlm biljetter. Ståplats i Sthlm och sitt i GBG. Ska bli så kul! Är hlet fantastiskt, jag kan inte förstå att det äntligen är dags. Efter över två år som deras fan ska jag nu få uppleva det optimala, en konsert!

Dock finns det vissa saker som jag irriterar mig på. Eller vissa personer kanske jag borde säga. Men, jag vill inte skriva om det nu och förstöra det här glada inlägget =) Kanske skriver om det en annan dag om jag tycker det är värt besväret. Vissa människor är faktiskt inte värda besväret.

Nu ska jag fixa middag.

xoxo
Em

Kommentarer
Postat av: sandra

Hoppas det inte är mig su irriterar dig på.

i o med att jag har 2 biljetter som jag inte ska änvända.

2009-10-28 @ 12:53:50
URL: http://pandys-sandra.blogspot,com
Postat av: Emmla

nej då vännen, bara en massa andra irriterande personer :p men det har gått öve rnu tror jag ^^

2009-10-28 @ 16:53:39
URL: http://emmlansemlan.blogg.se/
Postat av: eemmayouknow

åh fyfan vad roligt.

jag har ALDRIG sett dem live på en konsert, längtar fruktansvärt mycket.. ska på den i sthlm! :)

2009-11-06 @ 14:55:23
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0